LittleVillage

Norrtälje... Eller som jag brukar kalla det; LittleVillage. Där har jag spenderat dagen idag :) . Blev inte mycket shopping förutom lite nya underkläder, vilka jag absolut INTE kommer lägga upp på bloggen ;) ... Men fick i alla fall någon sorts fransk manikyr... Vilken inte var den mest finaste... xD Men fick en jätte smarrig Lunch och en solig dag ute med båten :P ... Nu ska jag se min favorit film- Notting hill... Ursh vad jag är fånig! xD Men den är och kommer alltid dela plats
med The Holiday i toppen.... HAHA XD ... Fattar inte hur man kan vara sådan tönt att man gillar sådana filmer... Men, det gör jag. Nu ska jag dit och käka honungmelon och parmaskinka! MUMS ! <3 Kraaaamis<3
Snyggare kan man ju vara... :P Aja... här är jag i alla fall med "nystaylade" naglar och äter Lunch... <3
Så här såg man ju ... inte ... ut på vägen hem.... xD ....  Vaknade FAKTISKT 10 imorse, då har man rätt till en liten tupplur....    ;D    <3

Kommentarer
Postat av: klara

åh! va fina naglarna blev :D

2009-08-08 @ 18:42:41
URL: http://klaras10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0