Okeydokey

Skulle till Sigtuna idag och gå på någon Kina-festival eller nåt. Men på väg dit får mamma något sorts allergi-anfall så vi åker till Danderyd istället... Var typ inte så farligt, åkte hem efter någon timme så vi åkte i alla fall dit. Kom hem nyss, lyckades- Shopaholic som jag är- köpa en ! 100% siden klänning ! .  Var ganska enkel- kan nog förväxlas med ett nattlinne... HAHA XD... Ni får se det någon gång jag har på mig den... Men i alla fall, visste inte om jag skulle köpa ett par gröna ! BAMBU ! shorts! De är till 100% gjorda av Bambu! NI vet, trädet? Men bestämde mig för att inte göra det och när jag skulle gå så fick jag dem! Snacka om sjyst! :P Men nu måste jag dra ner och käka middag- Entrecote med klyftpotatis! JUMMI! Puss o kram kexchoklad <3 


Kommentarer
Postat av: B E A <3

Hoppas att allt är bra med dig idag :)

2009-08-02 @ 23:41:15
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Leia

Bambu. Ja, tror de flesta vet vad det är. Bambuskott är ju bl.a. i kinamat.

2009-08-03 @ 12:09:07
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0