Summer lovin´

Hejhopp Pillesnopp allehopa! Idag har jag varit på Julias Konfirmation och kollat... Måste säga att det var rätt religiöst, typ massa i faderns, sonens och den helige andens namn.... HAHA! Men tror det va bra att jag inte Konfirmerade mig- hade nog garvat på mig i kyrkan när dem "välsignade" mig... XD Men i alla fall, sedan gick ja hem och istället åkte till Stinsen en sväng... Lyckades med lite shopping ni får se sakerna sen, sedan åkte vi till Kista och shoppade lite till och sen såg vi Sommaren med Göran! Var rätt så rolig, fast The Proposal är bättre :P .... Men nu orkar jag inte skriva mer, laddar upp lite bilder istället <3

förlåt för den enormt fula bilden... Men så här såg jag ut idag :P... Skor Marzio(tror det stavas så....?) resten vet ni<3

Det här var väl det jag kom hem med... Eller en sak till, men det tänker jag inte berätta vad det var! ;D







Kommentarer
Postat av: Valentina

Hej :)

Haft en bra dag?

Förresten, vart har du köpt allt det där?

Alltså från vilka affärer?

Riktigt snyggt!

2009-08-02 @ 20:15:15
URL: http://valentinabaric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0