To the Country, AGAIN!

Ursh... :P Nu ska jag efter en super rolig dag igår åka till pappas öde landställe utanför Norrtälje... ;'( Någon som vill byta? XD ... Men hoppas verkligen att jag får besök på lördag av några kompisar då det i så fall skulle bli mycket roligare ;D... Men det finns i alla fall dator och tv, och förhoppningsvis ska vi åka och hälsa på några som bor en bit bort! :) Då blir det i alla fall lite skojigare :P ... Som ni vet ska jag ju göra om mitt rum... Så idag har jag roat mig med att riva bort tapeterna i mitt rum! =) Kan inte säga att det är fint nu, men vi får hoppas att det blir bra sen! =D . Lägger upp någon bild på det sen när det är klart ;) ... PuUuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0