Hemma bäst =)

Ledsen att jag inte bloggat på länge... I helgen var jag nämnligen på landet =) ... Igår kom min farmor och farfar och hälsade på var jättemysigt! ;) De tog b.la. med deras hund! En jättesöt King Charles Spaniel :), i helgen har jag mest solat och har självklart inte blivit särskillt brun... :( Men nu efter en stor frukost och sex and the city  är jag fit for fight igen! :D  Nu har jag legat och vilat upp mig i soffan 3 timmar från att behöva vakna klockan 8 på morgonen :P- Var inte det bästa jag varit med om ... Var det enda sättet att få skjus på men glömde Såklart min cykel så måste ändå gå och hämta den... Jippi! ...

Underbart söta Iron Maiden... Han heter det =D ...
                   <3  Pussar å kramar <3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Vilken söt hund..

2009-08-12 @ 21:03:13
URL: http://rainoverme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0