XD

Today har jag typ rivit ner mina tapeter, ska tapetsera om så förberader lite ;). Men när jag skulle gå på en liten promenix så mötte jag Dorna! :D . Det var säkert två månader sen vi sågs! :P Men vi hann inte prata så mycket så det får vi väl göra senare... Men nu ska jag i alla fall ner till Vaxholm och käka middag med syster yster XD ... Sen ska jag till Julle och sova över där, ska bli super roligt XD...
FÖRL^ÅT ATT BILDEN blev fel hål! :(
Min outfit idag; Jeansväst Never Denim, klänning Mango, Halsband har jag gjort själv, skorna har ni sett XD.
                                    PUSS åå KRAM <3


Kommentarer
Postat av: klara

jättefint emmy!! shiit va mycket nya fina kläder du har köpt på sistonne :P pussar <3

2009-08-06 @ 12:49:36
URL: http://klaras10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0