En sjuk dag<3

Okej, jag har haft en enormt sjukt kul dag idag med min bästisXD... Dagen började med att mammas kusin kom på besök, senare kom Fia(bästis<3) Först plockade vi typ 2L körsbär som vi gjorde en mumsig körsbärssaft av...Sedan hade vi "picknick", i trädgården....Haha XD. Vid 4 började vi göra oss i ordning för Grönan, lagade middag(fisksoppa med vitlöksbröd-mums! =D ) Sedan åkte vi till Fia en snabbis för att hon också skulle få dusha och sminka sig. Tog bussen och efter det att vi kommit från tunnelbanan(Tekniska), kunde inte längre Fias brorsa släppa in oss gratis på Grönan längre(han jobbar där). Men vi bestämde oss ändå för att åka dit... När vi sedan kom fram till Grönan hade vi ingen aning om hur vi skulle komma in =) . Men (smart som jag är XD) märkte jag att man kunde gå igenom en affär som gränsar på båda sidorna(innan och utanför Grönan)... Så vi köpte en äcklig klubba och smet in...Hihi :P 
   Min stajl idag; Avklippta jeans, lånat linne av Fia=D, väst och halsband har ni sett tidigare, solgasögon Kroatien...
Flashiga jagXD, ringar från Kicks och Paris<3

I alla fall, där gick vi och tjockade oss med kexchocklad som vi fick (GRATIS XD) av Fias brorsa och en "stor" Slush XD... Busiga oss tog ännu mera Slush(Fia smyg tog ;) Efter mycket nervöst grubblande gick vi ändå och köpte biljetter till Insane XD (Fia var inte nervös-hon åkte den 8 ggr igår ;D-hon ville bara tillägga det,Haha) I kön till Insane mötte vi världens uddaste(och fulaste) norrläning/täbben, när jag stod och klagade över vad nervös jag var/vad hemskt det kommer bli, drev han med mig, " Men OOOJ, vad läskigt"----Sedan kommer den här kommentaren:" Viiiilka fräääääsiga glasööögon duu haar"....Ähhh, ska man skratta eller?XD... Sedan "Skaaru gliiiida med dom påå staan eller?" HAHA XD, Sedan hörde man hur han sa till hans kompis "Jaaag troor tjejerna baakom mig, gillllar mig" ,,,,,Hm.....Vi lixom "You wish!" Hihi :P
    Överlevde mot alla odds Insane efter att nästan börjat gråta under.... Men den var JÄTTEROLIG (öppnade inte ögonen en enda gång ;D) Tycker att alla ska åka den, tror bara inte att jag kommer attt åka den igen.....Hihi XD 
    Nu lite bilder <333 Enjoy XD
Är mina skor något smutsigare än Fias?....Tihi

Mitt internet laggar av något oförklarlig anledning så laddar upp fler bilder imorgon, Puss Duss <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0