It´s getting better

Efter en vad jag trodde skulle blir en jättetråkig dag, blev faktiskt ganska lyckad! I täbban köptes lite snygga kläder, lägger upp lite bilder :). Typ 2 minuter efter att vi kommit hem, kom min moster... Var ganska mysigt- hela släkten nästan samlad! :P Men hinner inte skriva så mycket mera, nu ska jag nämligen och hyra Benjamin Buttons otroliga liv... Det sägs att det ska vara super, så vi får väl se! XD
                      Vad kan tänkas finnas i den här påsen då........???


...Jo.....

Min dröm jeans-jacka från Wrangler, paljett-tunika hm, vanligt lila linne, svart taight linne och massa kadjor i ett halsband från MQ......
                        Puss o kram kexchoklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0