Lovely<3

Idag har jag haft en liten mysig dag i stan med min mormor :P. Vi åt lunch på NK, drack världens godaste Ice Tea från Wayne´s coffee... Shoppingen blev inte lika lyckad men nu ska jag iväg med familjen och spela minigolf och käka middag i Vaxholm. XD. Det är som en liten tradition i vår familj att åka dit varje år :P.. Men nu måste jag dra allesammans ropar på mig från bilen.... Hihi XD Pusseliduss
Nytt linne Vila, ringar Kicks o Hm, samma gamla short o cardigan Vila
Jordens sötaste tuggummi ask, ska nog köpa en där det står "Shopaholic" på nästa gång.... ;D <3

Kommentarer
Postat av: FS

Hejhej ;)

allt bra med dig sötnos?

2009-07-25 @ 00:46:20
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0