Dinner

Äntligen är världens jobbigaste middag över! =) Vi hade gäster och de var inte ungdomar direkt xD

Men nu är det 3 veckors ledighet från skola! JIppe" ;) Varje dag i stan och täby centrum ,,, ahhaa xD Heaven ;) Sen höstlov och i en avlägsen framtid skolan igen ;) Men nu ska njutas av ledigt och imorn ska jag till stan och kolla in var jag ska praoa :D Måste är ett måste ;) Vill ju inte komma försent första dagen för att jag inte hittar =)
Mitt internet laggar så det verkar som om det bara blir några bilder... ;)


De här jag ska sysselsätta mig med nu xD

Har bla hittat några saker som jag týcker om
Hålstickad tröja från H&M , <3
Rosa pumps från Rizzo

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0