notihn

Åter till min gamla blogg :) Devote passar nog inte mig... Förstår mig inte på systemet så tagir bort min blogg där. :( Tyvär.. men får skriva extra mycket här istället ;)-- Veckan har varit väldigt rolig :P . Praoat och min handledare har verkligen varit Så snäll! =) Bara tråkigt att åka därifrån... :( Men i fredags har jag haft väldigt mysigt i alla fall. Först käkade jag "lunch" på wayne´s coffee, klara åt EN kokosboll :P . Mycket liten lunch... Sedan hade vi en mysig dag i stan, jag hem utan att köpa nåt! :( :( :( lite ledsen över det faktiskt.

Dagen har varit stallet, duschen, datorn ;) . Nu får vi se vad jag ska göra next ;) . <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Om din blogg inte är i bruk var god ta bort den. Kanske finns det någon annan där ute som vill ha detta bloggnamn. Med vänlig hälsning Sara

2013-11-12 @ 18:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0