Saturday

Gårdagen bestod av oritering i en oändlig skog. Inte kul. Men vi slapp ju i alla fall skola så lite positivt var det väl. ;) , Efter det cyklade jag hem till fialottan och mysde framför gossip girl och the proposal! :D SÅ Mysigt! Det hade man verkligen längtat efter :) . Sedan åkte jag och bowlade med några kompisar och vid tio hade jag redan somnat. En helt perfekt dag, hade verkligen längtat efter att ta det lite lugnt ;D  <3

Andra skor som jag har köpt =) Like them <3


Dagen består av stallet, äta, sova vara med kompisar på kvällen och ha det super skoj! =D Vet inte vad som ska göras än men något blir det alltid! ;D Hoppas att man ska hinna iväg till affärerna en sväng, känns som jag saknar lite saker i garderoben och i nessässären xD skulle behövas lite påfyllning av smått och gott ;P

Har man tråkigt eller? NEj! Man har roligt! xD

<3<3

Checka in den här nya bloggen: http://senseofstyle.devote.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0