Topshop

Hejsvejsan =) . Här blir ett inlägg för ovanligheternas skull xD . Jag kan bara säga till mitt försvar för den dåliga uppdateringen: plugg, plugg och åter plugg.

Jag tror jag har gått och blivit beroende av Topshops nya collection! :D . Det finns så snygga saker jag kan bara säga nitar, klackar... BEhöver jag säga mera? =D ... <3 Love it,

Lite smakprov på några favortier som bara måste hamna i graderoben! :D Eller det hoppas jag i alla fall <3


Gaaah! xD bara. måste. ha

Finns det snyggare ringar på fingrarna i höst ? ;)



SNygga kängor på fossingarna i höst :D

 snygg ring =)

 

Puss puss <3


Kommentarer
Postat av: Julia

heeej, nice stuff:) blogga mer!! :D

2009-10-03 @ 16:22:49
URL: http://linden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0