Glad eller ledsen?

Idag har varit en skit-dag. Först går historian jättedåligt sedan idrotten ännu sämre, jag som inte ens trodde de va möjligt. Nu har jag i alla fall tröstätit och målat mina naglar i rött/lila. Men nu kommer det bara bli bättre, hoppas jag. Först nu ska jag i alla fall iväg till stan o ha mysigt. Sedan ska jag förhoppningsvis se Coco avant Chanel! =D Den verkar SÅ bra! Längtar! <3 Nu ska jag ta en snabb dusch sedan ska jag iväg till BBS och se på gossip girl och ha jättemysigt för att sedan åka in till stan! Den här dan kanske blir lyckad ändå ;)
Ska bli superkul!
En väldigt bra skådespelare, tror kanske hon är min favorit. I alla fall bland kvinnliga skådespelare ;D
Audrey Tautou <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0